torsdag den 19. januar 2012

Old school

Jeg fik et flash back til min egen barndom, da jeg i Netto faldt over denne til den nette sum af 10 kroner.
Jeg kan ikke huske hvor gammel jeg selv var da jeg havde korkbrættet og de små trædimser, men mindes timerne med det.

Herover har Silje udfra fri fantasi bygget huse og mennesker. Menneskerne startede ud som øjenbryn og øjne (et blåt og et rødt), og voila endte de altså som mennesker. Blomsten har jeg lavet - jeg måtte liiige prøve, bare for nostalgiens skyld (eller noget).

3 kommentarer:

  1. Vildt, 10 kr. elskede det også som barn ;)

    SvarSlet
  2. 10 kr., det var billigt...legede også rigtig meget med det da jeg var barn. Købte et i Tiger før jul - det fanger også den ældste her (jeg gav bare 50 kr. og troede det var et fund).

    Rigtig hyggelig blog du har, glæder mig til at følge med fremover.

    SvarSlet
  3. Det var lidt vildt at det kun kostede en flad 10'er. Men jeg tror også bare de skulle af med dem.

    SvarSlet