lørdag den 14. januar 2012

Favorit lasagne

Overskriften lyder som noget fra Jensens Bøfhus, men det er det dog ikke. Jeg fik for 3 år siden et gratis eksemplar af Tøsekogebogen, da den var netop var udkommet.

Tøsekogebogen henvender sig som udgangspunkt til dem som ikke færdes så ofte i køkkenet. Men selvom jeg ikke er helt på udebane i et køkken, er jeg ret glad for mit eksemplar, ikke mindst pga. opskriften på kyllingelasagnen som er god og spicy.

Der indgår en masse grillede grøntsager, og måske er det dem der gør denne version bedre end den traditionelle.

Jeg har desværre ikke et billede af det færdige resultat, da lasagnen pt står og hygger sig i ovenen.

1 kommentar:

  1. Uhm ingredienserne ser ihvertfald lækre ud:-) Vi er også store fans af lasagne herhjemme, og også gerne nogle som din som er (u)traditionelle:-)

    SvarSlet