lørdag den 26. november 2011

Børsen stjerner

De traditionelle flettede julestjerner flettet ud af Børsen. Jeg har brugt kurssektionen for at udgå for mange billeder, da jeg ellers syns stjernerne blev for "sorte" - men det er jo smag og behag. De flettede stjerner har jeg set i et magasin. Hvilket ét kan jeg ikke helt huske, men jeg tror det er magasinet Bolig...

Christina har også flettet ud af genbrugspapir. Nogle rigtig fine ninjastjerner er der kommet ud af et gammelt magasin. De er virkelig fine med deres farvespil.


6 kommentarer:

  1. det giver et godt udtryk.. Kurserne er vist heller ikke værd at bruge til andet end genbrug for tiden:-)

    SvarSlet
  2. Hvor er de bare fine! Super god idé! :-)

    KH Tine

    SvarSlet
  3. Super fine. og rigtig god idé - kan man købe/bestille nogen ? jeg er ikke selv så fingernem

    hilsen
    Trine

    SvarSlet
  4. Trine: jeg vil gerne lave nogen til dig, hvis du bare dækker portoen. De er bare lidt svære at sende med posten.

    SvarSlet