onsdag den 9. februar 2011

Jeg leder stadig

Oventående sætning blev nok sagt de første hundrede gange i går, hvis det i det hele taget kan gøre det. Jeg havde sat mig for at tage tyren ved hornene, og putte Silje uden sut - det endte med at blive under påskud af at jeg ikke kunne finde den elskede sutnas...

"Mor, har du fundet sutnasen?" "Hmm, nej jeg leder stadig" imens puslede jeg rundt og ryddede legetøj op i stuen. Jeg håber at samme metode kan bruges igen i aften - også selvom faren er hjemme, og han er en smule mere eftergivende over for sit yngel end jeg selv.

Ok, det tog en time inden Silje sov. Men hun stod (underligt nok) ikke ud af sengen, kaldte kun de første hundrede gange for at høre om jeg nu havde fundet hendes sut...

2 kommentarer:

  1. Flot! Det skal nok lykkes så - bare I begge står ved!
    Jeg sagde til Luna at der var hul i alle hendes sutter. Hun mente vi skulle købe nye dagen efter, men hun spurgte kun et par dage, så var det ovre - nu har hun fundet 2 plyskaniner i stedet for...

    SvarSlet
  2. Jeg har ledt efter sutten igen i dag, og pudsigt nok er den væk - dog mente faren det var synd for Silje men holdt alligevel ved at sutten ikke var til at finde ;)

    SvarSlet