tirsdag den 23. november 2010

WE:DO:WOOD - jeg vil SÅ gerne vinde

Jeg vil så gerne vinde Marapytta's fine stol (eller det vil faktisk sige hendes mand's), som hun udlodder i en fantastisk give away.

Min lille älskling er tilsyneladende tænkende indrettet, som sin mor, kreativ leg som tegning, perler m.m. hitter i stor stil. Lilly stolen indbyder til kreativitet, og jeg er sikker på at den vil passe perfekt på Silje's værelse. Hun er så dygtig finmotorisk i en alder af bare 2 år - så liiidt stolt bliver man naturligvis, når andre siger hun allerede nu slægter sin mor på, og tænker kreativt og anderledes (om det så er godt eller skidt kan jo vurderes...).
Hvis du ikke allerede deltager kan du stadig nå det, den heldige vinder udtrækkes nemlig 1. december - skynd dig ind omkring Marapytta!

Jeg har set og følt på stolen live, og må indrømme at den er intet mindre end lækker! Et andet plus, er at WE:DO:WOOD også har tænkt bæredygtighed, og minimal brug af giftige stoffer under fremstillingen af deres produkter ind i deres koncept.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar