mandag den 30. august 2010

Dukkesengetøj i Liberty

De sidste dage har mit hoved tænkt og braget så det knager. Årsagen er at jeg påtænker, at Silje skal have en hvid Smallstuff dukkeseng i 2 års fødselsdagsgave, hvori dukker og bamser kan puttes og nusses omhyggeligt. Dertil skulle jeg jo gerne sy et lækkert sæt dukkesengetøj.

Der opstår bare ét enkelt (lille-bitte) problem hver gang jeg sætter mig ned for at finde det rette print, lidt tøset print er kravet = Liberty og blomster. MEN der er alt for mange prints at vælge imellem!
Dog tror jeg nu, at jeg er kommet frem til, at dette lilla Chapel er og bliver min favorit - måske krydret med en kant på dynen af Pepper. Med cirka 14 dage til dealine skal beslutningen snart tages for, at sikre stoffet når at ramme postkassen... (Yikes!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar