søndag den 13. juni 2010

Sommersæt

Jeg har længe skulle sy en matchende bluse til disse sommershorts. Det blev i dag, da jeg fik en overlocker i fødselsdagsgave af min kæreste og Silje i går.

















I går morges kom de begge slæbende med en stor pakke ind til sengen. "Mor ha' gaver!". Da jeg så størrelsen på pakken kunne jeg ikke undgå at tænke: "Jeg har sgu da ikke ønsket mig noget SÅ stort... hvad har han pakket ind i en stor kasse?" (der er lidt tradition i hans familie i, at pakke ting ind i større pakker). 

Silje er helt pjattet med pakke gaver ud, så vi teamede op og pakkede ud sammen. I papiret gemte der sig en overlocker - fedt og så helt uden at have ønsket sig én! Nu overvejer jeg, at tilmelde mig Amio, for at undgå, at hende som jeg elsker allermest kommer til at svømme i tøjstykker der racer igennem overlockeren...

5 kommentarer:

  1. Aj, hvor er det bare et sødt sæt!!! Og en sød tanke med en uventet gave!

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare et fint sæt :O)

    SvarSlet
  3. Sikke en sød pige og et fint sæt tøj hendes mor har lavet :-) Tak fordi, du kiggede ind hos mig. Nu har jeg set mig lidt om på din blog og vil da helt sikkert være fast læser :-)

    Kh

    Mette

    SvarSlet