torsdag den 3. juni 2010

Shopping - til mor

Jeg lider nok af de samme symptomer, som mange andre mødre med børn. Man tager på shopping med en god veninde for at finde lidt lækkert til klædeskabet, og hvad ender man op med? Tøj og andet til mindste- pigen...

Men ikke denne gang. I går blev det kun til tøj og nips til mor (plus en pakke skumklude, de er jo reelt til Silje). Hvor føles det bare skønt, at finde lidt nyt til mor. Egentlig skulle jeg bare have et par gyldne sandaler/stiletter/sko, som jeg skal bruge til et bryllup på lørdag. Sent ude, njaaa - der er bare ikke mange gyldne sko at finde i str 36/37. Faktisk er jeg heller ikke vild med dem jeg har købt - måske fordi jeg ikke er til "guld", men de skulle passe til en brun kjole - de kan du for en dag.

Indrømmet, så ledte jeg efter tøj til Silje. Men jeg kan ikke finde småfolk bodyen med gule kanter til Silje i den rigtige størrelse, uden at betale 50,- i fragt  = det blev ikke i dag, det blev til nyt tøj til trunten (ikke at hun mangler...). Hun ville ellers vare så fin i den body med de sommergule froté shorts.

Jeg trængte desperat til noget nyt der lugtede lidt af sommer. Ting der blev shoppet til mor: grå læder blomster ørestikkere, en porcelæn cupcake, en basic hvid top, en pudder/rosa top, en sommerkjole i næsten samme farve (oops, der kiksede farvekoordineringen vist) noget hår-halløj og en stærk laksefarvet (?) top med broderet bryderryg.

Nu er der andre ting i skabet, der må lade pladsen til noget af det nyindkøbte.

1 kommentar:

  1. Åh hvor skønt!! Og jeg kender det bedre end godt når man tager ud for at finde til sig selv, men kommer hjem med alt i børnevarer :(

    SvarSlet