mandag den 14. juni 2010

Det ligner en potte?

Arhmen altså - ordene kom fra min kæreste og min lillebror, da jeg nævnte jeg ville købe en Eames Rocking Chair. Hvad f... sker der? Jeg tror at jeg så lettere målløs ud i situationen. Jeg synes bestemt ikke det ligner en potte!

Faktisk kunne jeg godt tænke mig en af de gamle Eames stole, med farvet sæde. Jeg så engang en i petroliums blå til salg hos Lauritz tror jeg det var - den var virkelig fin.
Min lillebror drømmer om en Barcelona stol. Da jeg ikke anede hvad en Barcelona stol var (før jeg googlede), skyndte han sig med et fjoget grin, at ønske sig den i fødselsdagsgave om 14 dage - øhm, meget beskedent gaveønske på plussiden af 40.000,- Til de interesserede findes den også i en replika til omkring 6.000,-

Ingen kommentarer:

Send en kommentar