mandag den 21. juni 2010

Blå kjole

Her til aften blev det til en slå om kjole til Silje. Ikke noget fancy, bare lige ud af landevejen som et forsøg. I'm amazed - det er virkelig superhurtigt at sy med en overlocker! Jeg kunne dog ikke liiige få blind-stings-syningen til at fungere og jeg gad heller ikke rode med det i dag.













En af de nærmeste dage skal Silje prøve den på, for at se hvordan den passer den lille lange krop. Er den ok, bliver der syet et par små bleshorts til at have inden under kjolen.

Kjolen er syet af et gammel dynebetræk, som jeg har hugget fra min fars skab - jeg havde fået lov forinden. Faktisk er her et billede af sengetøjet i brug - fundet i den før omtalte fotomappe i tidligere indlæg. Mig og min far - ægte 80'er: sengetøj, vægfarve, gule sengelamper (de kan ikke ses på dette billede) hårpragt og det hele ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar