tirsdag den 2. marts 2010

I dag må det være!

I dag er dagen, hvor jeg må have noget på hjertet således, at jeg kan skrive mit allerførste indlæg som såkaldt blogger. Jeg har igennem et års tid fulgt med på sidelinen hos et par bloggere af den kreative slags, uden dog nogensinde at få mig registreret som fast læser eller lignende. Måske er det ’motherhood’ der trækker og gør det interessant at se hvad andre kreative (primært kvinder) sysler med og bruger deres daglig dag på. I dag springer jeg ud i denne fagre nye verden, og håber at foråret følger med.

2 kommentarer:

  1. må jeg være den første til at byde dig velkommen til blog verden, og tak fordi du vil være med i min give away.

    glæder mig til at følge dig fremover :)

    Kh Sara

    SvarSlet
  2. Tak :) Som helt ny i bloguniverset, er Give aways er også noget af det jeg skal have sat mig ind i. Det er et godt koncept at dele/bytte noget med andre.

    SvarSlet